Underbar eftermiddag

Var en helt underbar eftermiddag i Eslöv!
spåren från gårdagens dåligheter är helt borta och jag mår prima!
vi gick en låång runda ute i skogen i Eslöv.. om man nu får kalla det skog.. :D
Zäta och Elvis kunde springa fritt och solen värmde bara så skönt!

efter en låång runda bjuds det på kalkon.. och hillevis goda brun sås.. mumms..
vi fick även tvättat bilen..

och jag fick gjort mitt majbål utav spagetti när jag öppna skafferiet :P haha..
nu laddar vi upp med coca och så kollar vi på matchen mellan Hv71 & färjestad
Självklart hoppas vi att hv71 tar hem segern!


( hatar hockey, men jag förösker bara vissa lite intresse för pierres skull :) )

Ha en fin kväll!

L - <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se