Tiden

tiden den bara rinner iväg.. kl är redan över 11 och jag sitter här i soffan oh inte börjat med städningen
inte bloggat på en hel vecka i heller.. väldigt dåligt av mig måste jag säga..
men jag hade ju tänkte låte en jätte duktig tjej fixa bloggen till mig och sen börja om från noll med bloggen..
men i dag läste jag något jag inte ville läsa.. och det var att hon skulle sluta med att fixa bloggar.. :( inget rolig alls måste jag säga..!

nu vet jag ju inte hur man länkar till andra , inte så insatt i det dära än.. men
tjejen jag pratar om är själv klart
Sara

hmmm.. kanske fick till det ändå?!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha.. okej.. jag fick inte alls till det :P

2009-04-15 @ 11:34:38
Postat av: Sara~Candis

Sv. Hehehe sitter du vid mailen idag?! För isånnafall kan jag börja med den på en gång och bli klar idag. Maila mig och berätta mer där hur du vill ha den. Jag vill inte ha någon betalning förrän du är nöjd med designen. Kramar

Postat av: Sara~Candis

Sv. Nej nej det är ingen fara :) maila bara så fort du kan. Kramis

2009-04-15 @ 14:05:15
URL: http://candis.se
Postat av: TorrHumor - Bloggen

Tjeena snygging, du har la inte missat Sveriges nya humorsajt? www.torrhumor.com - Get there!

2009-04-16 @ 19:58:27
URL: http://www.torrhumor.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se