Sova över

Vad mätt jag är!
har precis kränkt ett kebabrulle hos mamma och pappa..
blir till att sova över här i natt.. Älsk sluta sent och börjar tidigt i morgon.. så var lika bra att bli här så man kan göra lite nytta innan man börjar jobba kl 4.. :)

Tänkte lägga in en bild på Zäta och Elvis.
Är från Kämpinge.. en liten del av Höllviken.
både Zäta och Elvis har tagit sitt första dopp i havet i år..  :)




fin dag var det iaf.. något blåsigt.. men det gör det väl mer än sällan på stränderna i skåne tycker jag ..

nu ska jag ringa och säga godnatt och berätta hur mkycket jag älskar Pierre.. sen ska jag slänga mig i soffan och kolla vad det går för skit på tv.. :) Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se