kan man ha lite tur i dag kanske?

Godmorgon!
Knappt sovigt något i natt.. har legat och vridigt och vänt på mig..
gick upp 06.15 på min lediga dag måtte ha slagit huvudet någonstans..
men jag väntar på att hästarna ska käka upp då jag kan släppa ut dom sen..
sen kan man ju alltid lägga sig i soffan och slumra till :D

jag kanske har tur med vädret i dag med?
solen skiner redan och himlen är helt klar blå.
bra start på dagen varefall innan den fattat att jag är ledig och det kommer värsta regnmoln! :D

Idag ska jag även tvätta! jag vet inte hur mkt jag och pierre tvättar.. det tar fan aldrig slut!
ska fixa en torktummlare så slipper man konka på allt till mamma.. hihih.. hade varit såå skönt att slippa det!

ha en fin morgon förmiddag och eftermiddag så slänger jag in ett inlägg ikväll!

Kommentarer
Postat av: Sabbe

Hej hopp!

Kul att höra från dig

Du hittar mig på
[email protected]

så kan vi pratas mer där ;)

2009-04-23 @ 07:41:45
URL: http://miekov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se