inget vettit..

Har inte gjort något vettit idag direkt.
börja dagen som vanligt med en timmes prommenix.
sedan fixa stallet så mkt jag hann innan mamma o pappa skulle köra.
hem till mig. . körde 40 min på crosstraninern..
skulle ha börjat jobba kl 16.00.. men ikke.. blev att jag fick börja redan kl 14.00.. :S
bara för jag är så snäll.. fast det var ett bra byte.. istället för att gå till kl 15.30 på torsdag slutar jag kl 2.. gutt..
tråkiga var bara att jag såg att det skulle regna hela den dagen :/

slutde kl 21 idag.. när jag kom hem hade Älsk gjort en jätte god spagetti och köttförs sås.. jummy var den..
inte nog med att dagen varit lite så där ingen vettig dag.. så har jag fått ont i min handled igen..
jag tror att det e nerverna som spökar..

kanske bli operation som mamma fick höra..vill inteee..

imorgon ska jag fixa håret... :D:D
alltid lika roligt..

nej nu ska jag sova.. är ruskit trött.

godnatt
 L - <3

Kommentarer
Postat av: Jonna

Om det e Karpaltunnelsyndrom så har ja det.. Har precis blivit opererad i båda mina handleder. Cepe ont gör det.. 8stygn i den ena handen och 10i den andra.. Lundagårdens läkargrupp ska du gå till isåfall.. Lokalbedövning.. Yummy!

2009-04-15 @ 09:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se