Förlåt Förlåt

Detta är faktist min lediga dag och det är mullet ute..
konstigt va? Nej! Jag har så förbaskat otur med detta väder.. det kan aldrig vara fint när jag är helt ledig.
det roliga är att det e strålande sol i malmö.. och det e ju inte så jätte långt här ifrån!

så förlåt alla staffanstorps bor för detta tråkiga väder!

känns som jag inte kommer göra någon nytta i dag.
Pierre och hans polare Berg håller på som galningar i vinter hagen.. och en grushög som ska bort..
finns inte så mkt jag kan göra faktist.. bara gå och vänta på att allt ska bli kalat.. mkt tråkigt.

ska försöka få pierre med mig till burlöv center i dag. ska kolla på den klänningen som dom har på gina..
vill ha den till Pierres syster tar studenten!

hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se