blandade känslor

Vilken lördag, kändes inget vidare att dra till jobb när det var så fint väder.
och kvällen slutar inte bättre av att ens bästa vän inte mår bra och ska ev flytta till småland bara så där i sommar..
Visst jag är jätte glad för hennes skull men ska man verkligen släppa allt så fort? på bara några månader..
nej.. detta känns inte alls bra..
men kan inget annat att stötta henne i det.. för annars känner jag mig bara såå självisk!



stina på Pierres 20 års fest.
nej.. röja lite här innan det börjar bli försent.. sätta igång en disk varefall..


 


Kommentarer
Postat av: Stina

Ja ja snällt av dig o sätta in en sådan bild... men hade färg i af... om än rött så hade ja varit ute i solen...L...

Du behöver inte vara orolig damen ja kommer inte flytta någonstans innan ja e helt säker på min sak...

2009-04-23 @ 20:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se