Tråkigt?

Hej!
Vad har jag gett mig in på?
har fått för mig att jag ska rensa i min garderob, och det vissade sig inte vara allt för roligt eller för lätt..
vad mkt kläder man har.. gisses..
skulle ju lägga in på det jag köpte igår. men kom på att det inte var allt för mkt.. så jag lägger in en bild på en klänning jag köpte varefall kanske lite kallt att ha den nu men perfekt om man ska ut någon dag
annars ska jag bara städa över lite snabbt här, sen bär det av till mamma
hon ska bjuda på kalkon idag ;) gott gott.
och sen hem och mysa framför tvn med Pierre!
får unna mig lite gottis i dag med.. fick verkligen sug innan :)
Och i dag ska man även få träffa lillasysters pojkvän..
trevligt trevligt!

Lägger in före och efter bilder på städningen sen kanske.. ni måste se vilken skillnad.. hahha!
ha det gott!

// L

Kommentarer
Postat av: JONNA

sv; HAHA, men tack du xD



okej :<

får väl hoppas hon blir frisk då!

Postat av: Maria

ho ho, var blir städningsbilderna av? :)

2008-11-01 @ 21:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se