Rubrik?

Det är det svåraste, det där med rubrikerna.
Jag tycker alltid det blir samma rubrik.. dom är liksom tråkiga..
Var ute och power gick innan.. det känns verkligen härligt när man kommer in i huset igen.. man är både varm och frusen på samma gång.. och när man kommer in i värmen blir man helt avslappnad.. :)
Kolla på du är vad du äter innan.. tycker verkligen det är ett pra pogram som jag ha nämt i andra inlägg..

på tal om Candy..
Hon kommer hem imorgon :) så glad såå.. :)
varit borta nu 9 dagar på djursjukhuset i helsingborg..
Fasen att jag ska jobba i morgon bitti.. vill ju följa med och hämta henne..
Så imorgon kommer man väl hänga med henne.. . ,
även ta en tur på bossy.. som det inte blåser som det gjorde i dag.. kändes nästan som orkan fan :)

nu ska jag krypa ner under täcket och mysa!
ska ladda batteriet på kameran så jag kan ta lite foto på candy i morgon i hennes nya täcke som jag köpt :D

Natti natti <3

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se