Resturang

Halloj!
Ja, det blev inget städande igår.. haha..
därför blev det inga före och efter bilder i heller.. Fan att man ska dra ut på städandet hela tiden.
jag förstår inte det! Någon mer som gör det kanske?
Var ute och käka med Stina i dag.. det blev fondue.. ( hur det nu stavas ) väldans gott.. men man orka ju inte så värst mkt.
Då var denne lediga helgen bortblåst.. skönt har det varit.. :)

imorgon får jag veta hur det är med min lilla Candy tjej.. ohh vad jag saknar henne!
Jobbar morgon i morgon.. 7 - 15.30.. suck på det.. :(



Bilden är på mig och Candy samt Fanny.. togs i sommras..
ser på tjocken ut haha.. men det får man bjuda på..:)
God natt med er!
// L

Kommentarer
Postat av: Maria D

Vilken fin häst/hästar du har! Vilka raser är hästarna?

Kram

2008-11-03 @ 00:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se