Lediga måndag

Godmorgon idag är jag ledig från jobb.. kände att jag verkligen behövde det.
känner mig halft mörbulltad :/ tror jag har skadat axlen har så himlans ont.. innan trodde jag att det var en muskelknuta.
men så ont som jag har gör det inte om man har en muskelknuta..
men det är väl tack vare det skit jobbet man har.. men men det är själv vält så man får inte klaga rent för mkt eller hur.

Sitter just nu hemma hos mamma o pappa.. tänkte göra riktigt go frukost med te och ny kokta ägg.. :) eller lite varm oboy nu när det är så kallt.. :/ vi får se..
Oh.. måste även till baken.. fixa nytt bank kort.. mitt är helt utflippat fungerar bara på en bankomat och det är inte ens på min egna banks..

Stina slutat tidigt i dag så det blir lite fix i stallet.. om jag ens kan göra något med min axel.. men det lär väl inte kunna bli värre.. får hoppas på det.. Jenny min syster masserar riktigt bra.. såg hennes cykel utanför huset imose så jag tror inte hon är i skolan i dag.. så man kanske kan tigga lite massage av henne..  kan ju inte blir mer än bättre *ler*

återkommer senare!

// L

Kommentarer
Postat av: Jennie

skönt med ledighet! hoppas axeln känns bättre snart


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se