Lååååång dag

Fy hundan vilken lång dag det har varit..
Ni som känner mig vet hur himla trött jag är om mornarna
en mer morgon trött människa än mig får man nog leta efter.. och man tar bort min mamma då.. hon är nog snäppet värre.
jag tycker A - turen är så himla jobbig. den är mellan 7 - 15.30
inte nog med det så var denne dagen ännu värre..
inte nog att man börja kl 7 imorse så skulle man mellan 15.00 - 17.00 ha deligenings utbildning. även om alla på hela avdelningen kanske haft deligering i över 20 år var man tvungen att gå denne kurs och sedan göra värsta provet.. så invecklat var det inte innan..
men men.. jag hoppas jag klarar det.. jag har så jävla lätt för att blanda ihopa saker och tänka rent för mkt när jag gör prov.. så mkt att det oftast blir fel.. därför är det 100 gånger lättare om jag får göra det muntligt.. det fick jag sist.. hoppas på att jag får göra det denne gången med..

ni får hålla tummarna för mig! =)
Ha en fortsatt trevlig kväll . .  ska jobba kväll imorgon.. till 22.00 :(
men men.. ha det underbart!

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se