Kvällen

tjena hejsan!
Vilket väder det är där ute.. hörde att det hade snöat i malmö idag :O
hoppas det inte kommer till staffanstorp.. då blir jag ledsen för jag ska ha mina stövlar ikväll tänkte jag =)
ikväll ska jag på min lilla systers show i skolan!
Ska bli trevligt.. man kommer själv ihåg när man hade det i skolan som man höll på att öva och fixa måla och sjunga..
och så nervös man var varje gång!
så det ska bli kul och se systern min!
vet inte riktigt vad shown handlar om men den är nog bra :)

imorgon ska jag och syster ha en syskon dag =)
vi ska klippas, färgas o slingas..
sedna ska vi gå o strosa i malmö.. ta och luncha o lite sådant skoj! =)


systern min Jenny

Kanske kommer ett inlägg till ikväll.. vi får se!

// L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se