Kallt

ÄR det kallt eller e det?`
usch alldeles för kallt för min del varfall.. tur att man inte bor mer uppåt!
Det är tur att man har köpts sig en redigt varm jacka som man kan ha på sig i stallet sådana här dagar. har ju jobbat nu på morgonen.. gick snabbt och enkelt.. jag var springare :)
ibland är det riktigt trevligt att jobba med vikarer,. men ibland kan det vara rena pesten.
idag var en sådan bra dag :)
annars har jag bara gjort vid stallet.. eller, ja Stina gjorde ju det mesta innan jag kom.. ibland får man ha lite lyx .. eller hur
fixa även till kaninerna där ute.. fan all skit o urin hade frysigt.. så jag bunkrade upp ordentligt med halm till dom så dom slapp frysa.. dom e så söt nu när dom fått vinterpäls.. får riktiga hamster kinder :D så kallt och blött att dörrarna har svällt upp.. så då får man ta lite snörre
och binda ihopa dörrarna! illa, men vad gör man?
Ikväll ska jag och Älsk laga spätta. som han fångat själv..
hoppas det kommer bli gott är verkligen jätte hungrig..
annars blir det väl mest städ? suck!
ha en fin kväll! // L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se