Julmust till julen?

Tänkte ta upp detta med julmust och så
Alla säger att det är så himla gott.. men så j*vla gott är det faktist inte.
Jag tycker varefall inte det.. :P
Stör mig mer på det.. att det ska skumma så mkt som det gör..
skummar det inte över glaset så skummar det upp i näsan om man dricker ur flaskan.. hahah.. nej fy på julmust..

fast jag förstår att man vill ha det på julbordet.. men det finns ju påskmust.. och till och med sommarmust..
det jag vill komma fram till att visst det är kanske gott med ett glas på julafton men inte så gott att man inte kan hålla sig till julen att man måste komma på dessa påskmusten och sommarmusten!
 :) lite tankar bara.. *ler*

Vad tycker ni? tycker ni om julmust, påskmust, sommarmust ?

Nu ska jag snart bli hämtad av Therese! herre gud vad längesedan det var man träffa henne.. över ett år sedan.. det är riktigt illa.. Jävligt tråkigt med..

men i dag ska vi gå en sväng på burlöv center.. =) me like! ler*

sedan ska Stina komma ut efter 4 när hon slutat ska vi fixa stallet och gå en runda med vovvarna!

lika trevlig alltid!

nej nu får jag fixa till mig! ha en bra eftermiddag!

// L

Kommentarer
Postat av: Emma

tack detsamma=) Julmusten är dock ett måste för mig vid jul/påsk. Men tycker inte smakerna passar sommaren riktigt=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se