Jul pyntat i stallet!

Gokväll!
Som man har hållt på och pyntat och städat i stallet i dag!
Blev riktigt mysigt måste jag bara säga. Och länktan till att man får ta in en gran till sig själv är stor..
det doftar ju så himla gott.
Förutom julstäd och gran huggning så har vi varit och handlat lite julklappar.
hitta en fin julklapp till syster.. kan ju inte säga vad för i bland kickar hon in här.
hitta aven ett par fin jeans till mig! *happy*



Fönster bilden, vilket bry vi hade för att fästa upp dessa.


Boxarna!


Granen. ser lite halv taskig ut. men vafan! hästarna är inte kräsna =)


Pepparkakor och Julmust är ju ett måste när man julpyntar =)

så ja.. nu har ni fått se lite..
imorgon har jag tagit semester så jag ska bara vara hemma och ta det lungt =)
ha en fin kväll!
// L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se