Härliga fredag

Bättre sent än aldrig, eller?
Gud vad jag älskar fredagar om man är ledig resten av helgen.
skulle ju varit ledig hela denne helgen , men det blev inte riktigt så..
ska ju jobba för anna imorgon så 16-21 ska jag jobba.
Idag har det väl inte hänt så där mega mkt..
Fixa stallet med stina.. sedan stack vi och handla middag..
sen hem till mig.. städa lite i köken.. fan blir så trött har så himla fin lägenhet så ser den alltid ut som ett bomnedslag.. gah..! =)
sen kolla vi själkvklart på idol.. andra gången jag ser det denne säsongen.
Kevin är ju den som ska vinna! helt klart!

nej om man skulle gå och lägga sig några timmar.. mamma hämtar mig kl 7 imorgon bitti.. :(
Förresten fixa nytt bankkort i dag.. ni vet sådant som swedbank har.. kort på kort


Fick bli detta på Happy och Baloo..
skulle ha ett på Elvis igentligen.. men fick inte till det men det blir sött med mina två kisar med! nej sängen kallar.. men först ska jag ringa och prata med Älskling <3

Godnatt!

// L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se