Förrändring

  • Sitter här och funderar över mitt hår.
    Jag blir aldrig nöjd.. när man är kort hår så vill man ha långt, och när man har långt vill man ha kort.
    när ska jag bestämma mig ?

    Just nu har jag till axlarna om jag skulle ta av hår förlägningen.
    lägger in två bilder på mig en med kort och en med lång så kanske ni kan hjälpa mig?


    Hade ingen på mig när jag var kort frammig från.
    men ni ser ju lite ändå.. ni får använda fantasin :)
    för jag har kommit på massa neggativt med långt hår men och andra sidan är det ju så himla snyggt om man får till det på rätt sätt
    det neggativa för mig är
  • Jag måste alltid ha håret uppsatt på jobb.
  • Jag måste alltid ha håret uppsatt när jag fixar och donnar hemma och med djuren

så då är frågan om jag nu ska ha långt hår när ska jag ha det nersläppt?
jo om jag ska bort eller om jag ska ut.. och hur ofta hinns det med? sällan..
så det kanske är bättre att klippa en fräck kort frissa?
HJÄLP MIG!

// L


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du ska ha kort hår!!!!

2008-11-06 @ 19:11:03
Postat av: Lisa

Du passar i både kort och långt, men så som du beskriver det så kanske det är bäst och smidigast med kort!

ha en bra kväll kram Lisa

2008-11-06 @ 21:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se