Fixat hår dag :)

Hallå ute i snöiga Sverige! =)
Nu har snön verkligen kommit till skåne och då måste det väl nästan vara snö i hela sverige ;)
Som jag skrev så skulle Jag och Jenny min syster fixa håret i dag..
Jenny färga håret blont och jag kilppte av mig håret och gjorde koppar slingor.. SKIT snyggt!
Är verkligne hel nöjd!





Efter allt som har med hår att göra tog vi bussen från malmö till burlöv center.
där mötte vi upp mamsen, först käka vi på en av resturangerna där. jag tog en spagetti carbonara. mkt god var den.
sedan gick vi runt och kolla lite.. fick handlat hårpuder , mössa , vantar och en halsduk! =) perfekt nu till att vinter kom!
sedan gick vi och fika lite till!
en perfekt dag som denne =) Love it!



Och så här blev mitt hår!



trevlig kväll!

// L

Kommentarer
Postat av: Karin

va fint:) hoppas detsamma!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se