?

Jag tycker att jag bara jobbar och jobbar.. inget roligt händer liksom!
så himla bull..
När jag var ute istallet i dag efter jobb så sa pappa stolt att han fick fatt i en av flera råttor i stallet..
Oh dom jävlarna.. jag skulle mkt väl kunna ha en tam råtta.. men fan vad jag hatar som vilda.. får gåshud bara jag tänker på det brrriiii....  :(

när dom inte vill gå i råttfällorna får man ta dom antingen med luftgeväret eller med grepen.. haha.
skulle själv inte kunna göra det.. men tur att pappa kan göra så varefall :)

annars har jag inte gjort något som är roligt att nämna.. eller jooo
ni skulle sätt.. jag måste ha varit riktigt trött imorse.. haha.. börja vid 8 tiden.. och runt 12 tiden frågar en kollega vad har du gjort med dina byxor? jag kollar på dom. jo då har jag gått omkring med byxorna på avian.. jahapp.. då hade jag varit med min dam o handlat och fixat o donat.. med byxorna så.. Alla skratta åt mig..  men det bjöd jag på! =)

Natti.. en ny jobbedag i morgon.. :( ;)
// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se