Besviken

Gokväll!
nu har det faktist gått lääänge i idol och dom är verkligen kassa.
om man kollar på andra omgångar av idol så var dom mkt bättre när det var så här långt gånget.
lite besviken på årets idol.. men det har man hört att många är.

nu sitter man hemme hos Stina.. vi har ätit gott och kollat på idol.. även gott i parken med Bamse =) trevligt..
nu väntar man bara ut tiden för att man ska bli lite trött så man kan sova sju kvart i timmen för att sedna gå upp kl 4..
skjut mig för faaan.. =) hahaha

fasar för att vakna i morgon.. Stina har varnat mig för att Bamse brukar slicka en i ansiktet tills man går upp och jag kan ju säga att hans mun inte luktar hallon.. ohh.. kommer snarare svimma än att bli pigg precis..
lägger säkert upp bilder på vad jag inhandlat i morgon!

sov gott

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se