Ett beroende

image160Coca har blivigt ett dumt beroende för mig.
nu börjar jag till och med vakna och bara känna ett behov av detta. totalt hopplöst!
fin dag har vi det också, i bland är jag glad att jag bor i skåne , även om det är lite små tråkigt att här inte är någon snö på julafton ;)
en lång dag av helgens arbete är avklarad..
nu är det bara kvälls jobb till 22.00 i morgon sen är det två veckor till nästa gång!
förresten är det någon som vet vilket datum melodifestivalen är? ingen koll alls!
börjar kurra lite i magen.. blir grillning hemma hos mamma och pappa :)

ha en fin kväll! =)

// L


Kommentarer
Postat av: Sanna

Gott

Postat av: Karin

Hej allt är kanon:) hoppas detsamma, lite segt med vädret bara.. Jag har faktiskt inte beställt mina skor, det är kind of gifts.. älskar dom verkligen! men checka sneakersnstuff? Det är ju reebok:) hare fint! kram

2008-05-03 @ 18:42:36
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se