Äntligen!

Bloggar redan fast jag inte slutar förrens 22.00?
Jag blev hem skickad. mådde inte så bra som jag trodde.
så det var bara till att palla sig hem igen efter 4 timmars arbete. . bättre än inget kan jag tycka.. =)
men jag har vilat mig lite nu tagit en pilla mot mig mag ont och det e bara på det i morgon igen=)
har äntligen hittat sladden till min mobil . så nu kan jag över föra lite bilder från mobilen som jag tar dagligen! lite roligare med mer personliga bilder kan jag ju tycka =)
knopparna slår ut hit och ditt och det e bara för unerbart och bara lägga sig ner på gräsmattan och bara kolla upp bland trå kronorna som bara blomstrar ;)
vad har ni gjort i dag?

// L

image162

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se