Längesedan!

Haaallloj!
Var verkligen ett tag sedan jag skrev.
anledningen till det är att min dator kracha! illa. men nu är det fixat och jag kan börja blogga som vanligt igen! =)
har ju hänt en hel del! Jag har flyttat och vi har börjat komma igorning, fast vi har en del saker kvar i lägenheten i lund än!
och inte nog med det, i förrgår fyllde jag 20 =)
en härlig dag! vill bara tacka alla för en helt underbar dag!
en dag jag aldrig kommer att glömma! 

Ska jobba kvälll med anna idag! kommer bli riktgit roligt!
hoppas ni går en hrlig söndag!
Kramar                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se