Mitt horoskop

Tur
Dagen har vissa fördelar att erbjuda dig, men det gäller för dig att ta dem till vara på bästa sätt. Chans till vinst.
Hälsa
Om någonting går galet idag så beror det nog inte på din hälsa, den verkar nämligen vara mycket god.
Ekonomi
En viss djärv chansning kan leda till oväntat stor framgång, men riskerna är tyvärr betydande.
Arbete
Ibland kan du få känslan av att du inte lever upp till de förväntningar som är satta på dig. Detta är nog bara en känsla, då dina arbetskamrater verkar nöjda med din insats.
Kärlek
Din påhittighet är stor idag och du vill överraska din partner med något utöver det vanliga. Om du gör det helhjärtat kommer det att uppskattas.
Relationer
Du bör rannsaka dig själv och ditt beteende. Resultatet är kanske inte så upplyftande, men begripligt när man ser till omständigheterna.


ibland stämmer detta så bra att det är kusligt!
idag är någ en av dom lyckligaste dagarna i mitt liv.. fy fan vad jag är glad!!! Ohhhhh!!!

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

God Kväll!

Allt bra med dig?



Ursäkta för reklamen men har en bloggdesignutlottning nu om du är intresserad! :o)

Postat av: cassy

Tell us :)

2008-07-13 @ 20:29:10
Postat av: Martin

Jag är väldigt troende av horoskop ;) Tror du på det?

2008-07-14 @ 18:58:43
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se