Dålig start på morgonen!

Vaknade så sent idag, att jag beslöt mig för att fixa middag istället för frukost!
Hatar att börja halv 2, man hinner liksom inte göra något innan, utan man går mest och väntar ut tiden! bläh!
hur som helst fick det bli köttbullar med mackaroner. och mackaronerna var precis överallt där dom inte skulle vara!

Tänkte även på en sak sen igår när vi var på marknaden i sjöbo, jag skulle köpa en langos, och det var ett gäng killar uppåt ifrån som ståd där. och så äter jag bara den med gräddfil,ost och rödlök.. men vet ni vad dom säger till rödlök?
joo rödkål!
hahaha.. nog det dummaste jag har hört, pappa direkt ja det måste ha varit ett par riktigt kålhuven som står där ;) hahah som vi skratta när vi såg det!
så min fråga är, säger ni RÖDKÅL där uppe till RÖDLÖK?
ska fixa mig nu!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se