Vad skulle jag gjort?

Om jag inte hade haft dig Pierre =) ?
Du är min ängel här på gjorden :)
var och käkade middag hos Hillevi och jan igår!
Lika trevligt som vanligt! kolla även på lets dance.. är det bra eller? japp.
skönt att uffe åkte ut först så det inte hade blivigt som lasse brandeby!
hehehe.. Therese och Jimmy kom även för bi till hillevi och jan och vissa deras nyhämtade valp Molly.
såg i pierres ögon att han ville ha en valp till men jag bara.. nej nej och åter nej!
orkar fan inte med det jobbet att springa ner och upp från en lägenhet och massa piss o mög en gång till :P
var tillrkligt jobbigt med Zäta!
trots att han var ovanligt duktig för att vara så liten!

ohhh.. i bland blir man lite sur på jobb..
idag hade jag planerat att storstäda lägenheten så man kan packa ner lite sen..
och rensa till kaninerna.. mm.. och så hade jag ställt kl på 10.00 för att jag skulle hinna detta..
så efter jag satt av alarmet ser jag ett sms.. från ett 25 nummer.. och ser att det är jobb..
ville bara skricka dåå.. jag som skulle gå på kl 10.00 och sätta mig som ledig från jobb..
men men.. det var för sent!
och inte nog med det jag börjar redan kl 13.30.. hela dagen är förstörd!
Men.. man behöver pengarna när man ska flytta..
stör mig på mig själv i bland.. när man inte får jobb blir man less på det, sen när man väl för jobb blir man less på det.. jag blir bara så trött på mig själv ibland!

ha en fin dag mina vänner!
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se