Syster

Tänk att man kan hata henne så mycket, men ändå älskar man henne!
känslorna för ens syskon kan vända väldigt snabbt, men inners inne tror jag nog att det bara finns gott!
även om jag får mycket skit utav henne och smuts kastning hela tiden, så som hora, fitta och allt vad hon nu kräker av sig så kan jag hata henne så obeskriviligt mkt men inners inne så gör jag inte det, för hon är min syster.
Hon säger att jag är världens tråkigaste syster , men vem är det som är tråkig?
ingen av oss, det är bara det av vi är så himla olika.
så olika att många knappt tror att vi är syskon.
Jag är den som är ute ofta, vill hitta på saker, inte sitta hemma för det är det tråkigaste som finns.
älskar att shoppa eller bara gå och ta en fika.
medans jenny är den dära ja sitta vid datorn snacka om ishockey eller bara ligga i sängen och kolla på tv.
fast hon har börjat komma ut lite nu och kolla på ishockey matcher hela tiden, kul att hon fått ett intresse på senare dar. det glädjer mig att se min lilla syster så glad utåt mot sina vänner, medans mot mig är hon djävulen själv!
Hoppas det blir ändringar på det någon gång! alla växer väl till sig. vissa tidigare än andra!
låg och tänkte på lite sådant igår kväll när jag inte kunde somna. kändes lite skönt att fått skriva ner det =)


image125

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se