Sooool

Vilket härligt väder vi har i dag =)
solen skiner fram lite =) Härligt.. sådant gör en såå glad =)
Jobba idag.. på A1.. har aldrig varit där tror jag :/ inbokad där i dag och två gånger nästa månad vad jag vet.
gisses.. nu har jag verkligen varit på alla avdelningar på Magnoliagården!
känns ändå lite skoj att ha varit det. . innan visste jag bara vem som jobba på d2, men nu vet jag vem nästan alla är.
lite roligar när det är underhållningar osv.
Sitter nu hemma hos mamma o pappa. ska gå till jobb här ifrån :(
men men.. varför klaga i detta vädret?
Har hittat en liten hårboll som jag vill ha nu..
men fan.. dom e så dyra.. + att man ska flytta och köpa massa nya saker.. arh.. =)
men får se om jag e klock att låta bli eller så är det så att jag inte kan motstå frestelsen att jag köper han/hon istället..

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se