Orättvist!

Jag känner faktist riktigt orättvisa här!
Eller inte här men på jobb.
Fy fan vad dom skrämde upp mig, jag jobba den långa turen igår, från halv 2 till kl 10 på kvällen.
dom berätta om deras syner och om vad dom var rädda skulle hända om dom var själva på kvällen.
till och med dom som inte var med om det vill/eller vågar inte jobba själv till kl 22.00..
jag hörde inte på allt dom sa, men det gick inte att missa.
jag hade klump i magen hela kvällen igår att jag skulle kunna spy. ångesten kom ju längre in på sen timmarna det blev. tjugo i nio gick den sista kväll personalen innan mig, hon fick gå tidigare för att hinna till bussen. Jag har nog aldrig haft sådan ångest. jag har aldrig jobbat med ljuset så tänt när jag jobbat kväll.
detta var lätt den värsta kvällen i mitt liv som jag har jobbat. nerverna var på hövarv lika så hjärtat. och jag menar jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. . .
Varför skulle dom lämna mig ensam om andra som inte varit med om det får sällskap änna till tio??
Jag tycker det e så sjukt orättvist.. Jag tänker dock ALDRIG jobba på den avdelingen mera.. till kl 10..
och jag ska inte ställa upp för någon i heller när ingen kunde göra det för mig!
för så rädd som jag var, har jag fan ta mig aldrig varit!


så ja, nu fick jag det ur mig! känns skönt.. att lätta på trycket!!
ha en bra dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se