Jag ser det snöa

image119Årets första snö kom igår!
mysigt var det faktist, trorts att det börja snöa sent på kvällen så såg man hur alla barn sprang ut direkt med sina pulkor!
synd om dom att inte snön är kvar idag!
innan snön kom igår var det glashalt överallt.
folk kunde inte komma till jobbet för det var så mkt köer.
och vissa vägar hade till och med stängs av. märks det att skåne inte är vann vid att ha snö eller? hahaha..
skulle iväg och hämta 2 tårtor på bengts igår, dom ringde upp till avdelningen, hade ingen anning om att vi skulle hämta dom. dom ringde 5 min innan dom skulle stänga.
jag bara shit men jag springer ner där snabbt sa dom. nej gör inte det, det är riktigt halt ute. och dum som jag var tänkte jag, så jävla halt kan det inte vara. så jag slängde på mig jackan och sprang iväg. kom en meter sedna satt jag på rumpan.. hahaha.. illa! =)
jobb i dag med.. ge mig ledigt :P

Kommentarer
Postat av: Jennie

Mm, mysigt med lite snö faktiskt :)
bara de försvinner sen :P
pussokram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se