Årets första fjäril

image130Igår var det värsta Stormen men idag när jag gick ut skiner solen och det är klar blå himmel! allt fler snödroppar kommer upp.
även alla guldvivor (eller vad dom heter) har börjat komma upp.
snart kommer väl alla lila krukus börja komma upp äver hella mammas gräsmatta med. såå härligt med våren.
även när jag fixa stallet och skulle ut och tömma rullebören såg jag årets första
fjärill.  börjar man längta till sommaren då eller?
jajjamen!
Ska ut med zäta och Pierre nu i solen! kommer bli en härlig promenad. sedan kl 17.00 är det jobb igen :/ men tre timmar går snabbt!
ha en fin Söndag, för det ska jag ha!
Puss

image131

Kommentarer
Postat av: N

Åh vad härligt. Jag vill också ha sommar!

Postat av: therre

va?! i fjäril i sverige i januari!? eller har jagmissat nåt? :D

2008-01-29 @ 14:49:59
URL: http://www.therre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se