Året 2oo7

Hitta denne listan i Jennies sida, så jag får ju inte vara sämre :)

- Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Tagit studenten, det gör man väl bara en gång ;) och flyttat hemmifrån :)
blivigt sambo och köpt lilla zäta tillsammas med älskling <3

- Höll du några av dina nyårslöften?

Japp, skaffa mig ett gymkort.


- Dog någon som stod dig nära?

Nej, inte vad jag kan minnas..


- Vilka länder besökte du?

Thailand, tyskland, danmark


- Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?

Ett körkort kanske?


-  Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?

16 Februari då jag förlova mig med Pierre, även 16 juni studenten och så klart 1 juni då jag fick hem min lilla zäta


- Vad var din största framgång 2007?

Att lyckas så bra om jag har gjort året 2007


- Största misstaget?

Att jobba på sjukan


- Bästa köpet?

Zäta och min bil =)


- Vad spenderade du mest pengar på?
Thailandresan.. kosta plenti


- Gjorde någonting dig riktigt glad?

Studenten, thailandresan , lyckan över att få ett jobb, lyckan över lägeneten, massor..


- Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
jag och låtar, kommer inte på en enda.


- Vad önskar du att du gjort mer?
Jobbat mindre och fått mer tid till Pierre


- Hur tillbringade du julen?
Hemma hos pierres föräldrar, även mina var där.. bästa julen ever!


- Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Nej, tror inte det. mer pengar .


- Hur skulle du beskriva din stil år 2007?

Snyggt & bekvämt


- De bästa nya människorna du träffade?
Venera, vad skulle jag gjort utan dig? Corali roligare person får man leta efter, Marcus och sofie skönare människor får man leta efter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se