2008 - går tiden fort eller?

Gott nytt år på er :)
Går tiden fotr nu för tiden, tyckte det inte var länge sedan det var början av 2007.
Men men finns både för och nakdelar med att allt går så himlans fort.
Jobbat både nyår och i dag . . är lagom mör nu kan man ju säga.
Igår jobba jag 13.30 - 22.00 men fy fasen vilket tjohej det blev efter, hade fest hemma, men middag och grejer som älskling hade fixar.. gudansgott =)
Tiden gick så snabbt och va hade så skoj så att vi höll på att missa tolv slaget.
hahaha.. illa om man hade gjort det liksom!
Och i dag jobba man kväll med.. och jag har nog aldrig jobbat när jag har varit så bakis som jag har varit i dag. men det gick bra ändå! fast aldrig mera! hahahahaha...

Hoppas nu att ni har ett fortsatt bra år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se