Mobil sökandet!

Goddagens =)
Som jag säkert nämt innan så var det dax denna lördagen att fixa ny mobil!
och det blev en Nokia N95 som har 5 megapixel kamera!
Super tycker jag. slipper man dra med kameran till fest eller vart man nu ska!
Den var slut på lagret så den kommer på posten antingen på måndag eller tisdag!
ännu mer att se fram emot =)
Vad händer för er del idag?
själv ska man ju.. ja lönt att skiva det? nej.. jag ska jobba som vanligt = ) hahaa..
Ha en helt underbar lördag!

image145

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis du har vunnit bloggdesignen!

Hör av dig till min mail ([email protected]) med bild och text du vill ha på sidan. Om du behöver hjälp med att lägga in allt kan jag göra det. Skicka då även med inlogginguppgifter och lösen. (Råder dig till att byta till ett tillfället lösenord medans jag är inne i din blogg då.)

Postat av: Samira - Tråkbloggen

Utlottning av design på min blogg om du är intresserad!

2008-02-09 @ 20:11:13
URL: http://samira.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se