Latsidan

Heeeej!
Har verkligen legat på latsidan nu några dagar när det gäller bloggandet!
Får väl sammanfatta dagarna lite.
I ons och tor gick jag bredvid på det nya stället.
ska börja på viket nu imorgon.. är faktist en anning nervös.
i och med man har 3 våningar för sig själv.
sedan i fredags var jag med mamma och köpte tyg till min köks soffa och till mina köks stolar =)
kommer bli så fräsigt! =)
var även hemma hos Pierres mamma och pappa och åt tacos. det var underbart gott =)
var riktigt länge sedan jag käkade det!
Igår hade jag och Pierre vår ett års dag som förlovade! woohoo.. :) tiden går fort om man är lycklig! =)
och i dag är det bara en massa måsten! :( stallet, köks soffan ska målas, lite packning i lägenheten och resning till kaninerna.. låter det skoj? nej inte det minsta!
var även på stranden igår med zäta och gick! haha.. han har aldrig varit på stranden innan så vatten tockig som han är hoppade han rakt i havet =) men vi fick upp honom illa fort för det var minus i vattnet!
tog jätte fin bild! lägger nog upp en av dom ikväll!
ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: nepp idag vare varmt i sthlm :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se