Happpyy!

image153Idaag är det den jag länktat efter länge länge =)
Vi får nycklarna till lägenheten idag =) känns nästan som första gången! haha..
ska i väg med pierre ikväll och välja tapeter med LYCKA med stora bokstäver!
allt kommer bli så fint, allt kommer bli så perfekt :)
Och inte nog med det så är det Pierres sista dag på mög jobbet , wahh.. nu kommer jag få hem honom varje kväll. Och det betyder verkligen mycket!
Är sååååå glad sååå..
Inte nog med det så blir man ju 20 om exakt en vecka! Lycka på det med.. =) eller Lycka o Lycka.. inget med det men det är ju alltid roligt att fylla år eller hur =)!
Ha en underbar dag! jag kommer ha fyllt upp hela helgen men ska försöka blogga in lite bilder på hur det blir =)
/// L

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

haha nä är det sant? :P Kan du inte ta nån bild så att jag får se ;)
haha... fan vad kul :P

Postat av: Jennie

haha okej.. inte kul när de tuggar på ens skor nej :)
Ha en fin kväll kramar

2008-03-01 @ 19:26:39
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: Ursula

Grattis till lägenheten :)

2008-03-02 @ 14:51:23
URL: http://inexpressible.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se