Det där med håret!

Godmorgon förresten!
vaknade kl 11.25 utav att Pierre ringde och väckte mig!
jag som skulle ha gjort så himla mycket idag!
men det blev som det blev! hahaha =)
håret det blev inte grönt som jag faktist trodde att det skulle bli!
men det blev inte så jävla snyggt i heller!
men snyggare än med utväxt varefall! blev så nära det kunde bli min naturliga hårfärg.
bara det att mina naturliga slingor fattas :/
men som sagt nu låter jag det vara som det är! orkar inte färga och kludda. det blir bara mög av det ändå!
färgar ni ert hår?

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar; Jadå det kommer det bli. Har varit ganska upptagen den seanste tiden så har inte riktigt hunnit, men jag hinner nog idag efter jobbet. Så i eftermiddag kommer du ha den inlagd. (:

Postat av: Johanna

Nee, har gjort det en gång och det blev katastrof!
Hoppas ditt hår blev bra ändå, låter som det i alla fall :D

2008-02-15 @ 18:54:16
URL: http://jlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se