Ägg

image149Det här med ägg har jag och Pierre pratat om många gånger.
vilket samtals ämne tänker väl vissa men detta har kommit upp många gånger när jag suttit vid mitt matbord varefall! och det är vad som är godast av ägget, ägg gulan eller ägg vitan. Stör mig alltid på Pierre för han e en sådan som bara tycker om ägg gulan och endast äter den. och då är det mycket som blir över på ägget!
medans jag, ÄLSKAR ägg vitan! finns inget godare till frukost också lite salt på..
fast jag äter självklart allt! så frågan är vad är godast på ägget?

Kommentarer
Postat av: nathalie

Jag äter bara äggulan, resten e skit äckligt!! :P

2008-02-20 @ 00:06:08
Postat av: Kattis

äggvitan såklart, jag gillar ikke gulan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se