Tar det aldrig slut?

Tar aldrig denne kvällen slut eller?
denne kvällen har verkligen varit riktigt långtråkig! gisses och kl är bara tjugo i tio.. suck..
jobbat i dag mellan 08.00 - 15.00. efter det var det direkt till Stallet och bossy blev riden!
han tyckte inte alls det var skoj idag.. han var mer fukiserad på blåsten utanför ridhuset än på själva ridandet..
men men det kan ju inte gå prima varje dag..
imorgon är det ny dag med nya tag!
Ledig imorgon.. dagen börjar tidigt.. ska upp och rida med Stinis.. och fixa stallet snabbt.. sen ska jag väl hem o göra vid mig lite sen blir det åka någonstans och fixa =)
och sen på kvällen efter Pierre har slutat jobba blir det till att fira jul i eslöv.. =)
ser inte fram emot julen detta året.. :/ kanske för jag jobbar 13.30 - 21.00 på julafton.. weeihoo.. eller inte :/
men någon måste ju göra det.. och det råkar faktist vara jag ju!
Lille Elvis ska vara med= ) hålla mina damer på tredje våningen sällskap.. dom som är hemma.. *ler*

ha en fin kväll!

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se