Seg

Halloj!
Vad jag är seg i dag.. känner mig trött och sliten..
kan det bli lite vår nu kanske så man kan bli piggare igen.. Please!
inte gjort ett skit i dag känns det som.. gjort vid stallet e väl det ända.. :/
Bossy fick vila idag.. inte kul och låta dom vila när man väl har kommit igång =)
ska även iväg med mamsen för att köpa Pierres julklapp.. fan vad skönt att få en avklarad.. även om han är en liten velepelle.. =)
tänkte köpa julgran i dag men det blir i morgon med pappsen.. =)
haha.. var på burlöv center med Pierre igår och vi gick in i en spelbutik (tv, data )
och jag fick värsta suget av att spela the sims.. så ett sådan skaffa jag mig.. lite roligt när det inte går ett enda skit på tvn.

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se