Över

Gokväll!
JA då var helgen över.
Och så klart när helgen är över kommer mitt rygg ont tillbaka.. är det typist eller?
ja jag får gå till jobb i vilketfall ändå och göra det bästa jag kan..
måste går till en massör alltså. för så här kan jag banemig inte ha det.
Ihelgen har vi gjort det jag länge länktat efter och det är att vi satt igång bossen ordentligt..
och jag ska få han till den häst han en gång var och jag ska bannemig inte ge upp!
Det är nu eller aldrig=) *ler*
förutom allt som har med häst att göra så såg jag och Älsk mumien 3 igår.. den var helt okej men jag blev lite Besviken ( pik till Stina ) den var inte så bra som dom andra.. så nej.. inga fler av dom tack! dom skulle ha nöjt sig med två.
sen i eftermiddags var jag och Stina på julskyltningen i malmö.. gick vi där och strosa lite =)
trevligt trevligt.. nu ska jag plocka undan efter maten sen in i duschen sen ska jag krypa ner under täcket och bara vara=)
ha en fin kväll!

// L

Kommentarer
Postat av: Jonna

Gå till vår granne Nahid. Hon e jätteduktig.. =)

2008-12-14 @ 20:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se