Julens frukt

Godmorgon!
försökte gå upp i tid i dag, men jag sov ändå till kl 8.
skönt att man är ledig denne dagen med.. känndes att det behövdes.
inte för jag kommer göra så värst mkt men det är skönt att bara vara.
ska snart ta ut hästarna och sedan fixa där för dagen. sen ska jag försöka ge mig på att cykla med hundarna.
dock en i taget.
dom har så mkt energi att jag inte vet vad jag ska göra. så cykling kanske skulle hjälpa?
vi får se och testa =)

sen ikväll  ska jag och Pierre försöka få upp dom sista stjärnorna i fönstrena!
så allt är färdigt tills svärmor kommer på middag igen i morgon!

Lite trevligt att dom kommer igen! =)

Clementin är väl en av julens godaste frukter!
komma hade köpt en hel trä låda igår och dom är verkligne goda + inga kärnor,
nej hästarna kallar! hörs ikväll!

// L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se