Juldagen

Så ja. då var Julafton förbi detta året med.
om en vecka är det ett nytt år. som tiden bara springer förbi!
igår fira jag julafton på jobb fram till kl 21.00.
Elvis var med mig på jobb och var mkt uppskattad bland mina damer på tredje våningen!
dom tyckte han var så söt och charmig och mjuk att känna på!
och massa pussar fick dom med =)
sen efter 21 bar det hem till mamma där vi dela ut julklapparna!
jag visste allt jag skulle få.. men det är alltid med spänning man sitter när andra ska köpna det man köpt till dom!
det är ju det som e det roligaste med hela julen! att ge bort gåvor =)

nu om en kvart ska vi bege oss till malmö för att äta kalkon hos mormor.
det har blivigt som en tradition i vår släkt..
Helt otroligt att det finns en tradition i vår släkt.. för jag menar hur ofta träffar jag den? viär verkligen en mini släkt och ändå träffas vi inte mer än just denne dagen.. en gång om året.. förra året blev det faktist två gånger för jag tog ju studenten då.. men annars blir det bara en gång!

man kunde lika gärna bojkotta denna middagen med.. för det är bara massa klagende och skrytande ändå!
sådan behöver man inte höra på!

Har ni träffat er släkt eller ska ni nu under juletider?

ha en fin eftermiddag!
// L


Kommentarer
Postat av: soeticz / gör bloggdesigner billigt :)

haft en bra jul? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se