Jordbävning

Godnatt kanske jag borde säga?
ja det är ju många som nämt detta samtals ämnet så jag kan väl lika gärna göra det med.
haha. lite roligt var det.. både jag och min sambo Pierre låg och halv slumra i sängen.. kl var vist kvart över 6 på morgonen. inte på natten som vissa skriver.
och visst jag kände hur hela sängen hoppade och hur allt skackade.. men min första tanke var jag drömmer så jag sa inget till Pierre.. och så tänkte pierre med..  fram till kl halv 7 då får jag ett sms från stina där det står kände du jordskalvet?
Jag bara hoppar över till pierre det var inte som jag drömde.. kände du det med? ja sa pierre glatt.. vi våga inte säga det till varandra för vi ville inte bli idiotförklarade.. hahaha.. illa.. *ler*
nu ska jag krypa ner i sängen!
Natti

// L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se