Igår

Halloj!
Var på julfest igår ju!
det var riktigt trevligt. . . jag som länktat efter julmat.. trodde jag.. när jag väl såg maten kom jag på att jag
inte är så värst förtjust i julmat. hahaha.. :)
bilder kommer sen när jag har kommit hem.. sitter hos mamma o pappa nu ska tvätta lite innan jag ska iväg och jobba.. suck.
igår när jag kom hem blev jag lite chockad. öppna dörren och det första jag ser är Akita..
Då hade pierre fått för sig att hon skulle sova hos oss.. ( akita är min shäffer som jag inte fick ta med mig när jag flytta hemmifrån )
Hon har inte varit så mkt ute i centrum o så för mina päron bor ute på landet så det är mest där hon är.
men jag tog ändå alla tre på promenad.. Pierre tänkte nog att jag var lite galen.. när man vet hur akita är.. heheh
men det gick väldans bra =) hon blev bara lite galen när vi mötte en rottis.. hahah.. men det gick
gäller att man är lugn själv bara!


återkommer lite senare!
// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se