GODMORGON FREDAG! =)

ÄNTLIGEN FREDAAAAG !
Sitter här och är något trött, hehe..
som ni ser på bilden jag tog precis ser jag kanske inte helt vaken ut.. men jag tyckte det började bli dåligt med bilder i bloggen så jag fick ta till med en inte så fin bild.. men det blev en bild varefall =)
igår kväll vid halv 8 tiden på kvällen fick jag och pierre åka in till akuten..
fan han e stammis där nu.. händer alltid något.. :/
han blev biten av en av hundarna när han skulle gå emellan.. inte av flit men ändå.. vi trodde det skulle behövas sys men det slapp han..
skönt.. var ju även med mamma på media market och köpte pierres julklapp... så nu är den fixad.. idag ska jag och pierre iväg och fixa det sista julklapparna.. som jag nu sagt lite väl många gånger.. men man kommer ju på att något litet extra kan dom ju med få.. thihihh,, =)
höres sen! // L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se