Gäsp

ikväll känner jag mig riktigt avslppnad.
känns verkligen skönt.
har farrit runt med mamma i dag =) varit på nya coop.. varit på ica i toftanäs och massa annat!
Har äntligen hittat en julklapp till Stina! jag hoppas hon blir glad för den var ikke billig direkt..

sedan vid halv fem ringde stina och fråga om jag ville hänga med till Ikea!
självklart tänkte jag! och vi for iväg.. jag inhandla 2 par doftande ljus. man kan ju inte komma tomhänt från ikea inte :P
sedan gick vi en lång runda med Zäta Elvis och bamse!
Tack för en trevlig kväll!

nu ska jag slå in Sofies julklappar och även mormors julklapp! =)
Jobb imorgon, mindre roligt, men vad gör man?

// L

Kommentarer
Postat av: Maria

vem är den där Stina?

2008-12-04 @ 12:39:57
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign kika in hos mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se