Ett tag sedan

Hej!
Har inte haft tillgång till dator på ett par dagar så därav inga inlägg =)
denne veckan är min favvo vecka.. för en softare vecka får man nog leta efter =)
Ledig i dag, kväll i morgon, kort dagtur på onsdag kväll igen på torsdag sedan är man ledig fred lör sön =)
Det tycker man om =)

Länktar mest till på fredag. då ska man ut och julshoppa med mammsen! =)
alla julklappar ska inhandlas och i veckan ska vi göra julgodis med =)
det tycker man om...

idag på min lediga dag har jag inte gjort så värst mkt mer än att tvättat.. säkert mer än 10 maskiner tvätt..
nu kan mamma inte säga något om att jag bara tar ditt tvätt o hon tvättar tvätten =)

även lite lussebak och julgosig skall göras =)
och i dag ska jag ta julfoto på mina små gangstrar! =)

// L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se