Helg... underbar helg..

Helg... underbar helg... synd e väl bara att man ska jobba.. ;)
hahaha.. så himla pip trött på att jobba varannan helg.. fatta inte hur jag orkade innan med att
gå i skolan 5 dagar i veckan.. plus jobba på kvällar och helger.. +läxor åvanpå det..
men men.. jag skulle ha varit ledig idag.. men jag jobba i dag istället för på söndag morgon..
hatar att jobba morgonen på helgen.. då är man själv på avdelningen.. usch, nej den stressen tycker man inte om..
 väntar på att min kära sambo ska komma hem.. han är på jobb intervju.. har varit där sen kvart i 11 i förrmiddags och är där än.. klockan är då halv 5 han har snart varit där i 6 timmar.. fattar ni arbets intervju i 6 timmar..
hahaha ja herre jävlar asså!
inte dåligt.. .-.- well well.. det verkar gå kanon där varefall.. han skulle visst få kläder o så redan i dag så jag antar att han redan har fått jobbet och att dom bara sitter och snacka skit! :) men det är väl roligt det med...

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se